Telefonovanie pre obchodníkov

Naučte sa telefonovať ako profesionálny obchodník.

Objavme spolu metódy, ako správne telefonovať. Predstavíme si základné pravidlá pri telefonovaní určené nielen pre obchodníkov. Ukážeme si, ako viesť hovory pre lepšie pocity, ako znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času, ktorú telefonovaniu venujeme. Predvedieme si telefonovanie s chuťou, bez ostychu, bez nepríjemných pocitov a chýb. Všetko sa dá naučiť a počas tohto kurzu sa naučíme bravúrne telefonovať.

V kurze sa dozviete:

  • ako pri telefonovaní zaujať
  • ako nepojať telefonovanie ako žiadosť či prezentáciu
  • aké sú jednotlivé fázy telefonátu
  • ako predstaviť čo prinášame
  • ako vtiahnuť do deja
  • ako pojať cieľ telefonovania
  • ako zvládnuť námietky

Pokiaľ patrí k Vašej práci telefonovanie, v tomto kurze vám budú detailne predstavené všetky čiastkové kroky na to, aby sme vďaka telefónu získavali nových klientov a nestretávali sa iba s tradičným odmietaním. Zistíme spoločne, ako správne štrukturovať telefónny hovor. V kurze telefonovania si ukážeme, ako správne zaujať, ako správne telefonovať, sa naučíme hneď na začiatku. Pokiaľ Vám potenciálny zákazník zdvihne telefón, máte iba pár sekúnd na to, aby ste zaujali. Pokiaľ sa tak nestane a človek na druhej strane nadobudne zlý pocit, následne telefón zavesí. Je potrebné si tiež uvedomiť, že telefonovanie nie je žiadosť alebo prezentácia.

Ako správne telefonovať s klientom

Aký dlhý má byť obchodný telefonát?

Premýšľali ste niekedy nad tým, aký dlhý by mal byť vlastne telefonát? Ide približne o 3 – 4 minúty, preto dobre zvážte, čo budete počas hovoru do telefónu hovoriť. Prejdeme si aj jednotlivé fázy telefonátu a vysvetlíme si, ako pri ňom postupovať. Musíte vedieť behom chvíľky správne predstaviť, čo vlastne prinášate. Nášmu zákazníkovi vždy musíme vedieť efektívne zdôvodniť, čo mu môžete ponúknuť a čo tým získa. Vtiahnutie do deja sa dá naučiť. V tejto fáze telefonátu je dobré vtiahnuť potenciálneho klienta do deja, a to sa väčšinou deje pomocou dobre štruktúrovaných otázok.

Počas kurzu, ako správne telefonovať, si prejdeme všetky námietky, ktoré obvykle klienti majú. Prídeme často do fázy, kedy sa objavujú prvé námietky, a naučíme sa s touto situáciou pracovať. Námietky sa dajú veľmi dobre zvládnuť. Vždy musíme mať jasne stanovený cieľ telefonovania a toho sa nesmieme vzdať. Dobre stanovený cieľ telefonovania je totiž prvým krokom k úspechu.

V kurze telefonovanie pre obchodníkov si ukážeme, základy telefonovania, ako znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času:

  • prejdeme si, ako správne štruktúrovať telefónny hovor a zaujať počas telefonovania
  • zistíme, ako zaujať klienta hneď na začiatku telefonovania behom pár sekúnd
  • dĺžka hovoru by mala byť približne 3 – 4 minúty, čo hovoriť počas hovoru do telefónu
  • prejdeme si jednotlivé fázy telefonátu a ako pri telefonovaní postupovať
  • predstaviť, čo vlastne prinášame, čo klientovi môžete ponúknuť a čo tým získa
  • vtiahnutie potenciálneho klienta do deja pomocou dobre štruktúrovaných otázok
  • časté námietky, ktoré obvykle klienti majú, a naučíme sa s touto situáciou pracovať
  • organizácia práce pri efektívnom telefonovaní a stanovení cieľa telefonovania

 

Lektorom kurzu Telefonovanie pre obchodníkov – lepšie pocity, lepšie výsledky je Míra Princ a ukáže nám, ako z telefonovania pre obchodníkov získať lepší pocit, znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času, ktorú telefonovaniu venujeme. Odovzdá nám skúsenosti s obchodom a telefonovaním, ktoré zhromaždil za mnoho rokov v Českej republike, Európe, USA a Kanade. Organizuje semináre, vystupuje na konferenciách, vydáva články, knihy, audio a video nahrávky.

Špecialista cez obchodnú telefonickú komunikáciu – Míra Princ

Špecialista na telefonickú komunikáciu

Tým, ktorí sa chcú zlepšiť v telefonovaní ukazujem, ako z telefonovania získať lepší pocit, znížiť odmietanie a zvýšiť produktivitu času, ktorú telefonovaniu venujú. Čerpám pritom zo skúseností s obchodom a telefonovaním, ktoré som nazhromaždil za viac ako 20 rokov práce v Českej republike, Európe, USA a Kanade. Niekoľko posledných rokov sa o skúsenosti delím prostredníctvom seminárov, vystúpení na konferenciách, článkov, knihy a audio a video nahrávok. Telefonujte s chuťou. Žite v pohode.

 

Zdieľaj kurz
  • Kurz obsahuje 2 lekcie zdarma
  • Doživotný prístup k lekciám
  • Certifikát o absolvovaní kurzu

Podobné kurzy