SEO a UX pre kategórie e-shopu – Optimalizácia a zvyšovanie výkonu
Zlepšite SEO a UX pre kategórie e-shopu. Online kurz vám pomôže naučiť sa optimalizovať stránky pre vyhľadávače a zvýšiť konverzie.
Pri optimalizácii e-shopu je potrebné, aby SEO a UX (užívateľská skúsenosť) spolupracovali. Pre úspech každého e-shopu sú tieto dve oblasti úzko prepojené a zvyšujú návštevnosť aj konverzie. V online kurze „SEO a UX pre kategórie e-shopu “ sa zameriame na kľúčové faktory, ktoré môžu vylepšiť kategórie e-shopov a zvýšiť konverzný pomer na vašom e-shope.
Vo videokurze sa s lektorom Michalom Binkom naučíte správne optimalizovať stránky pre vyhľadávače.
Popis kurzu:
Hlavný prínos pri optimalizácii stránok pre vyhľadávače (SEO) môžeme realizovať vylepšením užívateľského zážitku (UX) v jednotlivých kategóriách e-shopu. Užívateľom môžeme predložiť tie najvyhľadávanejšie kategórie produktov, parametrov, vlastností či špecifikácií. Nebudeme to ale robiť od oka, ale rozhodovať sa budeme na základe analytických údajov o vyhľadávania.
V kurze sa naučíte:
- prečo riešiť UX v e-shopových kategóriách
- ako identifikovať kľúčové slová a frázy pre jednotlivé e-shopové kategórie
- ako si nad datasetom urobiť rýchlu analýzu kľúčových slov
- ako vytvoriť ideálnu kategóriu pre rôzne produktové skupiny (slúchadlá, šaty, náušnice)
- ako ešte efektívnejšie urobiť e-shopovú kategóriu pomocou analytického nástroja
Ak chcete mať e-shopové kategórie spracované ešte lepšie ako Alza, Mall či Glami, práve pre vás je určený video kurz SEO a UX.
Zlepšite UX a zvýšte návštevnosť
Lekcie kurzu:
- Úvod do školenia
- Použité SEO nástroje
- Predstavenie platenej časti
- Identifikácia podkategórií a vyhľadávaných parametrov pre kategóriu Slúchadlá
- Identifikácia podkategórií a vyhľadávaných parametrov pre kategóriu Šaty: Ako dobre rieši SEO Glami
- Identifikácia podkategórií a vyhľadávaných parametrov pre kategóriu Náušnice, import fráz do Collabimu
- Blesková analýza hlavných vstupných stránok pre kategóriu Sprchové kúty
Zladenie SEO a UX pre kategóriu e-shopu vedie k lepšiemu výhľadu a pozitívnej používateľskej skúsenosti, čo sú kľúčové faktory pre rast vášho online obchodu.